28 Şubat 2011 Pazartesi

bu pazar yine çıkmadık evden,sabah erkenden uyandım ,anneee, babam da yatakta olunca sen de olunca ben çok mutlu oluyorum dedim :)) işe gitmiyorlar ya keyfime değmeyin yani...kahvaltıdan öğlene kadar oynadık beraber...öğlen ben uyurken annemi de uyutmuşum :)) sonra annem tam ev işlerine girişti derken babamın canı ev gözlemesi istedi,bu sefer mutfağa girdik beraber...zaten anneme diyorum ki sen yorulursun anne ben sana yardım ederim,ne iş yapacak olursa olsun hemen yardım ediyorum :) annem de kurban oluruuuummm diye seviyor beni :)) hamuru yoğururken,açarken hep yardım ettim  anneme...annem ,oğlum ben biraz beceriksizim galiba bu hamur işlerinde beceremiyorum fazla dedi, ama anne beceriksiz kötü bi laf,sen beceriklisin bak beceriyosun işte diye teselli verdim  hemen :)) kendim de hamur açtım tabii durur muyum..iki de bir ,anne oklavayı verir misin? diyorum.. ver doğru bi cümle olmaz demi anne,bak ben o yüzden verir misin dedim sana :))
işte adım adım gözlemeeee .....




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder