14 Şubat 2011 Pazartesi

pazar günümüz

pazar günü annemle güneşi gördük,çıktık parka..ama yine de çok soğuktu,ellerim üşüdü,ağzım burnum üşüdü,babam balkondan eldivenlerimle atkımı attı bize,sonra biraz daha durduk...arabama kum doldurdum,kaydım,salllandıım...sonra zafer anneannemlere çıktık annemle,orda 5 dk.içinde kanepede uyuyakalmışım yorgunluktan ve de sıcağın etkisiyle sızmışım resmen...annem ben uyanana kadar orda kaldı mecburen,sonra merve ablam ve zafer anneannemle bi mağazaya ve de gimsaya gittik...gimsada annemden sadece iki tane bişey istedim,çok şey istersek olmaz demi anne dedim..bir de mağazadaki abla benimle konuşunca ona çıkıştım,o yabancı ama benimle konuşmasın,niye konuşuyoooo... :)) marketteki teyzelere de cevap vermedim ...yabancılarla konuşulmaz çünkü....
eve gelince de babamla oynadım,tepesinden inmedim,tabancamla atış yaptık...sonra annemin zoruyla azıcık mantı yedim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder