3 Şubat 2011 Perşembe

taa havaya dagar!!!

bu aralar hep koltukların tepesindeyim,ya da birilerinin :) durmadan tırmanıyor,atlıyor,zıplıyorum...ama herkes dur,düşersin,yapma,etme derken dün akşam murat dayımın bi hareketiyle gözlerim ışıldamış resmen..ben kanepenin tepesine çıkmıştım,dayım  da önce kanepeye çıktı,bak sana dagar yetişebiliyorum dedim ona,sonra o da tepeye benim yanıma çıkınca,annemin deyimiyle gözlerim parladı resmen,üstüne üstlük bir de dayım beni orda kucakladı taa tavana değene kadar...nasıl eğlendim nasıl mutlu oldum...çok eğlenceli demi murat dayııı diyorum :) murat dayım bana hiç kızmıyor,her zaman her dediğimi yapıyor diyebilirim,birileri bana kızınca da onları azarlayıp dayısının guzusuuuu diye beni şımartıyor :)) canımmm canımm diye seviyorum ben de onu ...akşam mutterem dayım hastaydı,asaf bak gürültü yapma oğlum hastayım dedi,dinlemedim,asaf bak kızacam ama deyince hemen anneme diyorum ki,annee mutterem dayım bana kızacağını söyledi,kızamaz demii ?? annem de yaramazlık yaparsan kızabilir deyince sinirlendim ...kimse tekerime taş koymasın istiyorum... :)) napıyım çocuğum işte....



şuradaki surat ifadesine bakar mısınız nasıl mutlu :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder