21 Şubat 2011 Pazartesi

yogi-bobooo ve eğlenceli bir gün :)

cumartesi annem izinliydi...aysun teyzemler ve mutterem dayımlarla birlike optimuma gittik,önce oyun parkında oynadık,sonra ayı yogi çizgi filmine gittik..ilk defa sinemaya gittim,annem beğendin mi oğlum eğlendin mi dedi...çok beğendim hı hı eğlenceliydi dedim...sinemaya muhterem dayım geldi benim yanımda,aybuke,esma,ceren ve batuhan da vardı tabii...çıkınca aysun teyzem sordu en çok kim güldü diye,batuyan güldü diyorum...sinemadan sonra yemek yedik,onlar dürümler pideler yerken bense sadece patates ve ayran...dönüşte babam arabayla aldı bizi işten dönüyordu,anneannemlere gittik hep birlikte,orda da oynadık bol bol...annem eve zor götürdü akşam,oğlum baban evde yalnız gidelim diyor, yok ben oynuyorum diyorum...
pazar günü de evimizdeydik,hiç dışarı çıkmadık...çekirdek aile olarak vakit geçirdik :))

resim çekemedi annem hiç,tek bu var...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder