20 Mayıs 2011 Cuma

mutlu bir gün...

dün muhterem dayımlar ve emine anneannem bize geldi,annemin doğum günü bahane aslında beni özledikleri için :) hoca dedem hasta olduğu için gelemedi ama ben onun yanına gitcem o üzülmesin. ablalarımla coştum..çok mutlu oldum..özlemişim hepsini ama en çok ablalarıma sarıldım,sevdirdim kendimi...annemin doğumgününü de kutladık.akşam da murat dayım geldi,beni çok özlemiş o da..sonra birlikte gittiler,gitmelerini istemedim ama napalım herkesin evi varmış...
canlarııım ,sizi çok seviyorum!
pastanın mumlarını ablalarımla ben üfledim :)


 anneme yaptığımız resim,merve ablamla...ben daha çok karalama yaptım ama annem çok beğendi :)) anne baak sana bi hayalet resmi yaptıımmm :)   -kenardaki karalamalar hayalet resmiymiş-
bunlar da annemin çiçekleri :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder