17 Mayıs 2011 Salı

son günler..

 pazar günü annemle oyun hamurlarımdan bir meyve tabağı yaptık :) her gün oyun hamurlarımla oynamak için annemin işten gelmesini bekliyorum çünkü babaannem oynmama izin vermiyor, bilemiyormuş ...
 pazartesi günü babaannem ve hakkı dedem hastaneye gidince ben de annemle işyerine gitmek zorunda kaldım,ama bundan  da memnun olmadığım söylenemez :)) öğlene doğru uykum gelip mızırdanınca annem beni işyerinin karşısındaki parka götürdü biraz..sabah evden çıkarken diyorum ki ; anne sen de işini yaparsın ,ben de,zaten çalışmayana para yok demi zerrin teyzem ööyle söylemişti bana :))


Rüya ablamla yukarda dolaşırken kapının önünden anneme koparıp getirdiğim çiçekler :))












Hakkı dedemi çok seviyorum,durmadan ona sarılıp öpüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder