10 Mayıs 2011 Salı

tatlı dilli oğlum...

anneler günü sabah kalktık,oğlum bugün anneler günü biliyor musun,hadi beni öp de kutla, anneler gününde annemizi hiç üzmeyelim tamam mı?? Asaf'ın cevabı kitabın ortasından ;
anne ama annemizi hiçbigün üzmememiz gereklidir...bugün de üzmiycez ama hiçbigün üzmemeliyiiiiizzzz!!! sonra hepimizi bi güzel öpüp günümüzü kutladı,babası dahil :)) sonra anneannesini de telefonda bi güzel ağlattı tatlı dilli yavrum...anneler günü hediyesi olarak da bana oyun hamuru alacakmış kuzum :)) anneannesine de sana da alayım mı anneme alcam oyun hamuru diye soruyor :))

oğlumla birlikte kek yapıyoruz pazar sabahı,annecim sana anneler günü diye kek yapıyorum,ama hepinize de yapıyorum(babası ve babaannesini de es geçmiyor),babasına da diyor ki ,keki ben yaptım baba ,annem sade bana yardım etti :))

babannesiyle oynuyor sabah, konuşmalarını dinliyorum ...
Asaf : babanne şunu şöyle yap,bunu buraya koyalım vs...
babaannesi : şöyle yapsak daha iyi olmaz mı???
Asaf : babaanne,canım bak öyle değil...şunu böyle koy,hah tamam tut şimdi.....babaannecim,canım....
bu böyle gider :))

akşam işten geldim,belim nasıl ağrıyor,Asaf da oyun hamuruyla oynamak istiyormuş,yer örtüsünü bulamamış beni beklemiş,hemen oyuna oturdu..ben de yanına oturdum,
-oğluuuum belimi çiğner misiiin???
-belki soora anneee
-ama annecim nolur iki dk. çiğnesen de sonra oynasan
-olmaz anne,şuanda işimi yapıyorum,muttemelen sonra çiğniycem senin belini ...( muhtemelen de nerden çıktı ??? gülmekten yıkıldım :))

bu sabah işe gitmemi istemiyor, yütfen anne kucağına alır mısın beni dedi ,sarıldı boynuma bırakmıyor..beş dk. kaldık öyle..yütfen anne ben de senle işyerine gelcem,ama bi kere gelmiştim hani,yütfen yütfen.... olmaz oğlum diyorum,işim çok ,patronum kızar falan filan,yok...babaannen yalnız kalır ozaman üzülür dedim,bu kez de diyor ki yavrum, ben geri gelcem ama anne onun yanına, seni işe bırakıp gelirim ben hemen geri ... oğlum sen nasıl beni bırakıp geleceksin,uzak işyerim ,tek başına gidip gelecek kadar büyümedin sen daha dedim...durdu,düşündü,baktı ki bu mantıklı, bu sefer naza çevirdi yine, ozaman sen de gitme anne yütfen gitme,yütfennnnnn ... bi şekilde ikna edip çıktım evden ama içim burkuldu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder