13 Haziran 2011 Pazartesi

babamın bana sürprizleri vardı bu haftasonu...cumartesi akşamı işten geldi anneannemlere,(bu hafta anneannemde kalıyorum,haftaya kreşe başlayacağım inşallah bu arada) beni kuaföre götürdü,saçlarımı biraz kestirdik ama çok kısa değil....sonra yürüdük biraz beraber,markete gittik,oyuncak aldık...evin önüne gelince dedim ki babama,baba ama biraz da arabayla gezelim...babam arabayla da bi tur attırdı bana ...
pazar günü kahvaltıdan sonra optimuma gittik,önce sinemaya Kungfu Panda filmine,böyle gözlüklerle izleniyo :) çıkışta anneme anlattım biraz filmi,beğendim dedim...sinemadan sonra oyun alanına da gittik...sonra benim canım baklava istedi,baklava da aldı babam yedim bi güzel ellerim yapış yapış...eve dönerken yolda uyuyakaldım...apdi dedemlere gittik dönüşte,murat dayım da oraya geldi bi ara,öyle bi coşup oynadım ki onunla,şımardım da şımardım...pazar akşamı babam evimize geri gitti ben annemle anneannemlerde kaldım,gitmesin diye sarıldım babama bırakmadım ama iş kıfayetlerini getirmemiş,gitmek zorundaymış...sonra gelecekmiş yine...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder