7 Eylül 2011 Çarşamba

kardeşim minever :) ve bayram resimleriiiiii

Murat dayımın kızı 22 ağustosta dünyaya geldi... tıpkı dayıma benziyormuş :) gitmeden onu da gördük ama uyuduğu için sevemedim fazla... işte kardeşim ,şakadan ismi : Minever ama gerçek ismi :Sare Betül ...


Bu bayram Tokat'a gittik...Gökhan dayım ve Merve ablamla birlikte...güzel bir gezi oldu,özellikle de benim için...çünkü ben toprağı,taşı,bahçeleri ve hayvanları çok seviyorum..köy tam bana göre yani :) Almusta ve köyde çok güzel vakit geçirdik..Şahine halam(Çaçan halam),Hasan dedem,Mustafa dedem,Türkan teyzem,Ali amcam,Alperen abim,ablalarım,Rukiye halam,Mıstık abim,Hacı Ahmet Dedem,büyük anneannelerim.,Safur hala,Havva teyzeler,mustafa dayı,büyük hala anneanne,Hacı dede,İslam dayı....ooo kimleri görmedik ki.,isimlerini unuttuklarımız vardır belki ...yeni akrabalar da tanıdım.....burdan Feyzi dayımlar,Mustafa dayımlar da hep köydeydi...ben köye küçükken de annemle gitmiştim bi kere ,o yüzden pek yabancılık çekmedim,ama babam ilk defa gidiyor...köy maceralarım anlatmakla bitmez...annem ne zaman yazar bilinmez :)...



giderken mola verdiğimiz yerde bir tavşan ve köpek vardı...ve ben de tabii peşlerinde :))

burası yayla...civcivleri elimden bırakmak istemedim,inekleri sevdim,yayıkta sallandım ...

burası balık tesisleri,Almus barajının kenarı...serin ve romantik :) bir akşam oldu...(anneme  çiçek verişim ne de güzel olmuş değil mi )

burası köyümüz...tam bir köy çocuğu olduğum bir kez daha tescillendi bu bayram Tokat gezimizde :) benim için çok güzel bir bayram oldu...

Hacı Ahmet dedelerin köpeği var,büyük ama aslında yavruymuş.oynamayı da çok seviyor..ben de onu  çok sevdim,beni yalaması pek hoşuma gitmedi ama ,yalamadan sevsin dedim...

Daha başka resimler de var...onları da ekleyeceğiz inşallah...