22 Ekim 2011 Cumartesi

Babasıyla sohbet ediyor sabah ;
-Baba ,ben büyüdükçe sınıfım değişiyor biliyor musun? önce Dilek öğretmenimle başladım,sonra Gözde öğretmenin sınıfına geçtim,ondan sonra da Nergis öğretmenimin sınıfına..şimdi de Zeynep öğretmendeyim. çünkü büyüdüm, Zeynep öğretmen daha büyük çocukların öğretmeni çünkü..işte böyle zamanla zamanla büyüyorum :))

dün işten erken gittim eve,çok hastayım,yattım.Asaf okuldan geldi,
-anne hasta mısın?
-evet oğlum çok hastayım ,bak yorma beni olur mu dinlenmem lazım...
-tamam ,canım geçmiş olsun (bir de öpücük yanağıma) ,gel hadi oynayalım,oynamak çok iyi gelecek hastalığına anneciim :) bak şimdi çok güzel bi gösteri hazırlayacağım sana ..( koltukların arasında bişeyler yaptı kendince :) )

anneannesine gitti sabah babasıyla,haber vermedik sürpriz olsun diye..ama üzülmüş oğluşum çünkü anneannesi evde yokmuş,yufka yapmaya gitmiş :( babası da ablalarının yanına götürmüş dayısına ama mahsunlaşmış kuzum..anneannemde kalcaktım ama, diyormuş...sonra aradım ama keyfi yerindeydi ablalarıyla :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder