9 Ocak 2012 Pazartesi

sütkardeşimle tiyatro :)

Bu pazar sütkardeşim Emir 'le birlikte tiyatroya gittik,tabii annelerimizle de...ilk başlarda beğendik ama çok uzundu tiyatro,ikinci yarıda biraz sıkıldık,uykumuz geldi... biraz daha büyük çocuklara göreydi galiba...annemler bizden çok beğendi :)) Emir kardeşimle gayet güzel anlaşıyoruz,hiç kavga etmiyoruz,bisküvilerimizi,oyuncaklarımızı paylaşıyoruz...dün de çok güzel oynadık...
anneannesi soruyor , oğlum sen Emir'in annesine teyze mi diyorsun anne mi?? cevap aynen şu:(gülerek)  Emineanneanne hiç teyze olur mu? sütannem ya o benim Ayşe annem :))  oğluşum benim,maşaallah...

dün geceden beri çok öksürüyorum, bu sabah doğru doktora gittik...yine antibiyotik içeceğim..tadını sevmediğim beyaz şuruptan yani...okula gidemedim..öğleye kadar annemle işyerinde kaldım,sonra babam gelip aldı beni eve gittik beraber...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder