28 Şubat 2012 Salı

cümleler,cümleler...

Asaf yumurtlar :) ,
babacım,Allah en büyüktür,mikropsa en küçük ...

ben: oğlum,canım,ilk gözağrımsın sen benim,kıymetlimsin,çok seviyorum seni...
Asaf : anne peki ikinci gözağrın ne zaman çıkacak? yani kardeşim ne zaman doğacak???

sofradayız...anne,senin yediklerinden kardeşim de yiyor demiii?? ,evet oğlum...ama anne kardeşim belki patates yemeğini beğenmiyordur,sen neden patates yiyorsun ??? (kendisi sevmiyor ya)

akşam oturuyoruz,fıstık getirdim tek bi tabağa koydum az diye,normalde ayrı koyardım...neyse diz dize oturduk yiyoruz,Asaf için kabukları gevşetiyoruz babasıyla bi yandan da...oğluşum benim mutlu oldu demek,dedi ki ; anne böyle ailece antep fıstığı yemek de çok güzel oluyomuş :)) 
sonra dedi ki bi de , keşke hırsızların da ailesi olsaydı...babası vardır zaten oğlum dedi...ama onlar da ailece antep fıstığı yeseydiii ( yavrum o küçük,derin dünyasında ne düşündüyse artık...heralde mutlu olurlardı ve hırsızlık yapmazlardı diye düşündü,hırsızların ailesi olmadığını sanarmış masum yavrum)

sonunda saçlarımı kestirdik...

bu haftasonu saçlarımı kestirdik...ilk başta gitmek istemedim kuaföre,kestirmeyelim dedim ama ısrarlar sonucu işte yeni saçlarım...ama iyi oldu,beğendim,banyoda daha rahat oluyormuş gerçekten...ama  okulda kimse saçlarıma bişey demedi diye dert yandım akşam babama ...yazın iyice kısa kestirecekmişiz nasip olursa, babam öyle diyor...
Pazar günü ani bi kararla fatihe gittik,Murat dayımın kaza yaptığını öğrenince,arabası hep kırılmış,ama dayıma bişey olmamış çok şükür...Betül'ü kimseler kucağına alıp sevmesin diye hep kucağımda tutmak istedim...herkesi bi arada görünce coştum,oturmak durmak bilmedim...akşam eve gelince de babam bi güzel banyo yaptırdı beni ,mis gibi oldum ve derin bir uyku uyudum...

21 Şubat 2012 Salı

akıl...

Asaf annesiyle portakal suyunu paylaşmak istemez,ama tabii bunu açıkça dile getirmek de...annesi daha hiçbirşey talep etmeden kurduğu cümle aynen şu: "annecim,bu portakal suyu biraz acıymış,kardeşim bunun tadını beğenmez,sen bundan içme tamam mı?? kardeşimin bundan canı istemez acı bu çünkü,bana bile biraz acı geliyo,kardeşime çok acı gelir..." hahaha ne deyim sana oğluşum aklınla bin yaşa :))

20 Şubat 2012 Pazartesi

Mimar Sinan'ı öğrendik...

yorgun ve uykusuz...


 öğlen uykusunu uyuyamayınca akşama sızan Asaf :))






                                                                      kikirdek Asaf :))

Bu pazar babam İzmire gitti,sabah erkenden...annemleydik...öğlen Bahadır abinin nişanına gittik...İnciNur kardeşimin dayısıymış o. Gülşah teyzeyi,İnciNur u gördük..anneannemle dedem de ordaydı..biraz uslu biraz şımarıktım..ama öğlen uyumayınca akşam erken salonda uyuyakaldım...

16 Şubat 2012 Perşembe

oyuncak müzesiiiiii

çocuk müzesine gittik...ben oyuncak müzesi desem de :) çocuk müzesi aslında...çok güzel bi yer ,çok eğlendik... dinozorlara dokunduk,inşaat yaptık, balık tuttuk...bi de el tünelinden geçtik...(o nasıl bişey oğlum diye sorduk,yanıtı şöyle): şimdi şöyle el şeklinde balon gibi şeyler var böyle biz içinden geçiyoruz,onlar bize dokunuyo hep,işte öyle içinden geçiyoruz....

9 Şubat 2012 Perşembe

6 Şubat 2012 Pazartesi

karışık...

 Zeynep İrem'le iyi ki doğdun yaptık Sevgi halamın aldığı pastaya mum yakıp...yarışa üfledik mumları...ben pastayı seviyorum diye Sevgi halam iki kere pasta aldı bana..Zeynep İremi kıskandım yalnız,halam beni sevmiyo onu seviyo diye triplere girdim :) Selma halam hastanedeyken Sevgi halam hep Zeynepe baktı çünkü...savunmam da aynen şöyle; "Zeynep İrem beni sinirlendiriyo ama,canımı sıkıyo,oyunumu bozuyo,elimden bişeyleri çekiyo..."
 Ecrin'le akşam yemeğinden bu fotoğraflar da...Annelerimizle birlikte akşam buluştuk...coştuk,koştuk,lokantanın maskotları olduk...ayrılırken Ecrin çok ağladı Asaf bize gelsin diye,sonra ben de ağladım...bu nasıl bir sevgi Allahım :) sağ üst köşedeki tek Ecrin olan foto bana ait,annemin tlfuyla ben çektim,Ecrin gülümseeee :)) diyerek...
haftasonu Semoş halamın bebeğini görmeye gittik,sürekli oyuncak bebek gibi demi dedim :)) çok küçük çünkü ...akşam da optimuma gittik,Serpil halam ve babam dolaşırken ben oyun parkına indim annemle biraz,sonra helikopter balon diye biraz ağladım ama annem beni vazgeçirmeyi başardı ve kum boyama yapmaya karar verdik, iyi ki de vazgeçmişim,kum boyamayı sevdim...dönüşte Uğur eniştenin bana aldığı balıklarla mutlu oldum...eve gidince gözümden uyku akmasına rağmen balıkları akvaryuma yerleştirene kadar yatmadım...sonra da beş dk.da sızdım :)) yaşasın  artık iki tane balığım var :))

işte balıklarım ve ben :))

2 Şubat 2012 Perşembe

okul başladı,evimiz çok şenlikli..Hakkı dedemler,Sevgi halam,Kübra ablam,Alperen abim ,Zeynep İrem bizde,Selma halam da Semoş halamın yanında kalıyor hastanede,çünkü onun bebeği oldu...kıskançlık krizlerindeyim,çok fenayım...annemler şaşırmış durumda ne yapacağını...ve işte Ayşe bebek :))
31.01.2012 - Ayşe bebek dünyaya gözlerini açtı...