28 Şubat 2012 Salı

cümleler,cümleler...

Asaf yumurtlar :) ,
babacım,Allah en büyüktür,mikropsa en küçük ...

ben: oğlum,canım,ilk gözağrımsın sen benim,kıymetlimsin,çok seviyorum seni...
Asaf : anne peki ikinci gözağrın ne zaman çıkacak? yani kardeşim ne zaman doğacak???

sofradayız...anne,senin yediklerinden kardeşim de yiyor demiii?? ,evet oğlum...ama anne kardeşim belki patates yemeğini beğenmiyordur,sen neden patates yiyorsun ??? (kendisi sevmiyor ya)

akşam oturuyoruz,fıstık getirdim tek bi tabağa koydum az diye,normalde ayrı koyardım...neyse diz dize oturduk yiyoruz,Asaf için kabukları gevşetiyoruz babasıyla bi yandan da...oğluşum benim mutlu oldu demek,dedi ki ; anne böyle ailece antep fıstığı yemek de çok güzel oluyomuş :)) 
sonra dedi ki bi de , keşke hırsızların da ailesi olsaydı...babası vardır zaten oğlum dedi...ama onlar da ailece antep fıstığı yeseydiii ( yavrum o küçük,derin dünyasında ne düşündüyse artık...heralde mutlu olurlardı ve hırsızlık yapmazlardı diye düşündü,hırsızların ailesi olmadığını sanarmış masum yavrum)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder