6 Şubat 2012 Pazartesi

karışık...

 Zeynep İrem'le iyi ki doğdun yaptık Sevgi halamın aldığı pastaya mum yakıp...yarışa üfledik mumları...ben pastayı seviyorum diye Sevgi halam iki kere pasta aldı bana..Zeynep İremi kıskandım yalnız,halam beni sevmiyo onu seviyo diye triplere girdim :) Selma halam hastanedeyken Sevgi halam hep Zeynepe baktı çünkü...savunmam da aynen şöyle; "Zeynep İrem beni sinirlendiriyo ama,canımı sıkıyo,oyunumu bozuyo,elimden bişeyleri çekiyo..."
 Ecrin'le akşam yemeğinden bu fotoğraflar da...Annelerimizle birlikte akşam buluştuk...coştuk,koştuk,lokantanın maskotları olduk...ayrılırken Ecrin çok ağladı Asaf bize gelsin diye,sonra ben de ağladım...bu nasıl bir sevgi Allahım :) sağ üst köşedeki tek Ecrin olan foto bana ait,annemin tlfuyla ben çektim,Ecrin gülümseeee :)) diyerek...
haftasonu Semoş halamın bebeğini görmeye gittik,sürekli oyuncak bebek gibi demi dedim :)) çok küçük çünkü ...akşam da optimuma gittik,Serpil halam ve babam dolaşırken ben oyun parkına indim annemle biraz,sonra helikopter balon diye biraz ağladım ama annem beni vazgeçirmeyi başardı ve kum boyama yapmaya karar verdik, iyi ki de vazgeçmişim,kum boyamayı sevdim...dönüşte Uğur eniştenin bana aldığı balıklarla mutlu oldum...eve gidince gözümden uyku akmasına rağmen balıkları akvaryuma yerleştirene kadar yatmadım...sonra da beş dk.da sızdım :)) yaşasın  artık iki tane balığım var :))

işte balıklarım ve ben :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder