22 Mart 2012 Perşembe

Babasıyla çok güzel sohbet ediyor akşamları, babasının hemen dibine oturuyor ya da uzanıyorlar birlikte..yatışı da oturuşu da aynı yalnız şekil olarak :) geçen akşam konuşuyorlar yine ;
A: baba köpek alalım mı biz de?
D: Oğlum burda bakamayız ki köpeğe bahçeli bi evimiz olması lazım.
A: ozaman eski evimize taşınalım,oranın bahçesi vardıııı (orası siteydi, bahçeliydi ya :) )
D:oğlum ama orası da apartmandı,apartmanın bahçesiydi,orda da bakamayız ki...
A: ozaman baba bahçeli bi ev alalım biz de :))
D :inşallah ilerde alırız oğlum,şimdi o kadar çok paramız yok ...
A: sonsuz para mı gerek bahçeli ev almak için???
D: yok oğlum sonsuz değil ama baya bi çok para gerekli
A: ben kumbaramdaki paraları versem sana gene de yetmez mi baba?? ...


oğluşum benim...ne bitmez paran varmış kumbaranda senin herşeyde çıkarıp veresin geliyor :))

........................................................................................................................................................

Dün diyorum ki akşam babasına;senin bu kızın beni rahatsız ediyor...babası da hemen Asaf'a oğlum bak annen ne diyor,kardeşin rahatsız ediyormuş anneni,karnını ağrıtıyormuş....Asaf 'ın cevabı tam bir abi :))
-hayır anne benim kardeşim öyle bişey yapmaz :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder