28 Ağustos 2012 Salı

günler geçiyor...

bu sıralar yazamıyoruz fazla..malum iki çocukla uğraşmak zor :)) bayram geçti gitti,evdeydik..oğlum bu bayram maaelesef pek bayram havası yaşayamadı,ne şeker toplayabildi ne harçlık :)) ama ilk gün bayram namazına gitti bir güzel abdestini alıp babasıyla,her bayram olduğu gibi bayram şarkısıyla uyandırdım oğluşumu...ikinci gün de çok mutlu oldu ,çünkü günleeeerrdir beklediği scooter geldi sonunda...Ayşe annesi söz verdiği üzere alıp getirmiş sağolsun...ve akşamına bizim oğlan sütkardeşinin ve sütannenin peşine düşüp çiftliğe gitti,bizi de ertesi akşama kadar hiç aramadı..hatta bi ara telefon açıp, ben bugün de burda kalcam falan dese de sonra gelmeye ikna oldu :) orda güzel vakit geçirdin mi diyoruz..hayır diyor,nedenmiş çünkü az kalmış,daha çok kalmak istiyormuş,yetmemiş...
kardeş konusunda malum oldukça zorlanıyoruz...kardeşimin üstüne oturma annee !!! gibi laflar, kardeşimi sevmiyorum,istemiyorum çıkışları oluyor..bazen de uuu canım kardeşiimmm gibi sevmeler,öpmeler...ama sürekli kafasına dokunma çabası,çaktırmadan kendince yüzüne örtüler,yastıklar vs. atmalar...ve kimbilir aklından geçen daha neler neler...canım oğlum,seni anlamadığımızı düşünüyorsun belki o küçük dünyanda ama büyüdükçe daha çok farkına varacaksın herşeyin...

Allahıma o kadar dua ettim,dua ettim kardeşimin erkek olması için ama baksana duam kabul olmadı,kız oldu! kız kardeş istemiyorum ben,benim gibi erkek kardeş istiyorum...!!! 
gibi bizi şaşırtan cümleler... alışacağız zamanla inşallah...
bu arada scooter ile aşağıda oynarken yeni bir arkadaş edindi,adı Miraç,6 yaşında bir çocuk,bisiklete çok iyi biniyormuş,akrobatik hareketler yapıyormuş,ondan hayranlıkla bahsediyor Asaf...hemen hemen her gün aşağı inip onu bekliyor,ya da o kapıya gelip çağırıyor ,scootera da çok iyi biniyor :))
başka neler oluyor derseniz son günlerde..aklıma gelenler ve sınırlı sürede yazabildiklerim bu kadar....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder