4 Eylül 2012 Salı

aklımda kalanlar...

annee,babamı arayalım onunla bişey konuşmam lazım....

 -babacım,ne zaman geleceksin? seninle bayblade konusunda konuşmam lazım da..şey bana ne zaman bayblade alacaksın? akşam gelirken alabilir misin? 
-yok oğlum,saat çok geç oldu her yer kapanmıştır şimdi..
-o zaman yarın alır mısın?...
-yarın değil de cuma günü alırım inşallah oğlum tamam mı?
- tamam,öpüyorum kapatıyorum...

cuma günü sabahın 7sinde uyanır...
-anne bugün cuma mı? 
-evet oğlum, cuma müminin bayramıdır değil mi?
- aa evet,bunu okulda öğrenmiştik...hem bugün babamın bayblade alma günü :)

akşam artık sabrı azalıyor,babam ne zaman gelecek diye soruyor...diyorum ki ,oğlum babanın işleri çok yoğun,belki alamamıştır baybladei,yarın falan birlikte alırsınız olmaz mı???
hayır anne,benim babam söz verdi ,sözünü tutar ,akşam gelirken getircek baybladeimi ben biliyorum,benim babam sözünü tutarrrrrr!!!!

........................................................................................

kardeşinin yatağının müzik çalan,titreten bi ayıcıklı oyuncağı var..Asafın elinden düşmüyor :) yatak iki gün Asaf için salonda kaldı,içine girdi çıktı,yattı oynadı vs...oyuncağı boşyere çalıştırma oğlum diyorum,pili bitmesin titreşimini çok açma falan...mutfaktayım bana sesleniyor yatağın içinden ;

anneee yanlışlıkla titreçe basmışım tipir tipir titriyorum :) :) 

........................................................................................

anneannesine gitti haftasonu kalmaya,ablaları da gelmişti onların hevesine biraz da düştü peşlerine..anneannesi oğlum seni götürelim mi giderken,ister misin diyor...isterim ama anneme babama sormam lazım,onlar izin verirse gelebilirim ...

anneannesi krep yapıyormuş kahvaltı için oğluşa ,dedesi demiş ki bana da yapsın krep :) ...Asaf'ın anneanneye iltifat içeren cevabı ; :) :)
hayır Hoca dede, ben güzeller güzeli anneannemi yoramam sana krep yapması için !!! 


........................................................................................

kardeşinin tırnakları uzamış abisi bak,onun tırnaklarını da keseceğim bugün...
anne ama acıtarak kes,etini sıkıştırarak kes...hahaha..şaka yapıyorum anne şaka,sen şakadan anlamıyor musun??!!!





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder