27 Şubat 2013 Çarşamba

ne çok resim birikmiş...

bu resimler Halil İbrahim arkadaşımın Kuran partisinden...bazen şebeklik yapıyorum bazen de filozof gibi bakıyorum :))
hava müzesi ve gar gezimiz,çok eğlenceliydi...



okulumuzda tiyatro kuruluyor,toplanıp seyrediyoruz...heyecandan yerimde duramıyorum izlerken sandalyenin üstünde hop oturup hop kalkmışım,bir de bu aralar heyecanlanınca ya da kafam dalınca elimi ağzıma götürüyorum farkında bile olmadan,annemler sürekli uyarıyor ama nafile...burdaki resimlerde de elim ağzımda çıkmışım :(



geçen haftadan beri hatim okumalarına ara verdik,daha doğrusu ben evde okumamak için sızlanıyorum,annemler şimdilik kendi halime bıraktılar...ne hatim programından çıkmayı kabul ediyorum ne de oturup güzelce okumayı...bakalım zaman ne gösterecek...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder