17 Aralık 2013 Salı

küçük bir fasulyeydim, şimdi 7 yaşına girdim :)

Doğum günümü okulda kutladık, kısa sürdü ama güzeldi. aynı gün bir de okulda aşı olmuştuk,ağladım biraz ve müdür yardımcısının kucağında oldum aşıyı :( akşam hala kolum acıyordu. hafta sonu da Semoş halam pasta ve hediyeyle gelmişti,evde de küçük bir kutlama yapmıştık. yaşım büyüyormuş ama kendim büyümüyormuşum annem öyle diyor :) ders yaparken çok mızmızlanıyorum,sürekli şikayet ediyorum,öğretmenimi arayın az ödev versin yada hiç vermesin diyorum :) her sabah okula gitmiycem bugün diye sızlanıyorum...ama okulda iyiyim,öğretmenim gayet memnun benden de,ufak  bi sıkıntı var :) çok konuşuyormuşum ve çok hareketliymişim :) doğumgünümde Ayşenur arkadaşım babama Asaf çok konuşuyor diye şikayet etmiş beni :)) işte resimlerimiz ...









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder