21 Ocak 2014 Salı

blogumu ne zaman kendim yazacağım :) ???

Annemin zamanı olmuyormuş, o yüzden de bloglarımızı pek yazamıyormuş. aslında ben artık yazabiliyorum ve okuyabiliyorum, belki bi süre sonra el atarım bu işe :) şimdilik bilgisayarda oyun ve ödev araştırma işleriyle uğraşmam yeterli...
okulum güzel gidiyor da şu ödevler de olmasa! yapmak istemiyorum, çok sıkılıyorum. annemler bu ödevler az dese de bence çok,banane! ama şikayet etsem de genelde yapmadan gitmiyorum ödevlerimi ve sınavlarımdan da hep beş yıldız alıyorum :) yalnız öğretmenim biraz şikayetçi benden, arkadaşlarıma fırsat vermeden soruların cevaplarını hemen söylüyormuşum, sen söyleme diye baştan uyarsa bile! "ama anne, arkadaşlarım bilemezlerse diye ben onlara yardım etmek için söylüyorum aslında ozamanlar!!! "
okulda birinci sınıflar arası Fatiha suresini güzel okuma yarışması yapıldı, hazırlandım elimden geldiğince ve yarışmada da güzelce okudum, annem ve babam gelemedi, Hoca dedem geldi beni dinlemeye. yarışmaya girmekten çekindim ilk başta, banane kazanamazsam falan diye. babam da sen gir, güzelce oku o yeter dedi, ödülünü biz sana veririz dedi ve yarışmayı başka bir arkadaşım kazandı ama ben de annemle babamın gönlünün kazananıymışım :) ödülü onlardan aldım.

Geçen gün annem bana bir hayalini söyle oğlum dedi, senin beni parka götürmen dedim. yazın gideriz oğlum parka ama şimdi olmaz ki, başka, böyle farklı bir hayal mesela benim kastettiğim dedi. haaa o zaman uçmak isterdim, bir de Allah dostu olmak isterdim dedim. babamla ilgili hayalim de beni lunaparka götürmesi. Bibiyle (Bibi: Melike oluyor bu arada :) ) ilgili hayalim de bibi, sen, ben hepimiz uçan balona binmek dedim :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder